Thursday, June 11, 2009

فردا چی‌ می‌شه؟

شدیدا نگران هستم و کلی‌ استرس دارم ،نگران فردا هستم ،یعنی‌ چی‌ می‌شه؟؟نگران اعلام نتیجه‌ام و اینکه اگه اونی‌ باشه که همین مردمی که این روز‌ها ریختن تو خیابون‌ها و دارن از یکی‌ دو تا کاندیدا حمایت می‌کنن ،و نامزد مورد نظرشون رای نیاره ،اون موقع چه واکنشی نشون میدان؟؟ بر خورده حکومت با اون‌ها چطوری خواهد بود؟ولی‌ یه نکته که چه احمدی نژاد بشه رئییس جمهور و چه نشه ،این حضرات متوجه شدن ،اون اینکه این همه صدا و پتانسیل تو این آدم‌ها وجود داره،این همه اعتراض به وضع موجود و این همه مخالفت با احمق فرض کردن مردم وجود داره و اون‌ها تو این شرایط که من مطمئن هستم که اگه خودشون هم ندیدن این جریانی رو که واقعا فکر کنم از بعد انقلاب جزو معدود حالت هایی که داره اتفاق میفته ولی‌ نیروهای اطلاعات ایشون بیشتر از بقیه این خبر‌ها رو دارن جمع می‌کنن و به گوش آقایان خواهند رساند،که این همه صدا تو این مردم هست

نگرانم،اینجا نشستم و کار زیادی از م بر نمیاد درس نمیخونم ،اصلا نمیتونم تمرکز کنم ،اگه هم به اطرافیانم بگم که کلی‌ استرس دارم کمی‌ من رو باور نمیکنن،،فقط دائم به این و اون تلفن می‌کنم و مرتب میپرسم که خبر‌ها رو بهم بگن.این البته علاوه بر اینترنت... و... و ..است !!

استاد جان هم که امروز منتظر بودن که بنده واسشون ریپرت بدم که من هم می‌شه گفت یک خط جلو نرفتم چه برسه به ریپرت!!

!!

No comments: