Tuesday, December 12, 2006

انتخابات

چند روز ديگه انتخابات شورا ها و خبرگانه
باز هم همون بحث هاي هميشگي به راهه
راي بديم يا نديم؟؟؟
باز هم همون استدلال هاي هميشگي ،
- راي بديم. چون درست كه همه اين افراد لزوما كانديدا هاي مورد نظر ما نيستن ولي بي نظري و راي ندادن يه برگ برنده ايه براي جناح و افرادي كه كاملا اصول فكريشون با اصول فكري و ايدئولوژي ما مخالف و خيلي تفاوت فاحسي بين ما و اون ها وجود داره و با اين تفاسير با راي آوردن اون ها اتفاقات خيلي وحشتناك تري در انتظار ماست . پس بهتره راي داد و هرچند خيلي هو اون ليست مورد نظر ، تو با همه نفراتش موافق نيستي ( يعني همون اصطلاح عاميانه بين بد و بدتر ، بهتره بد رو انتخاب كني- حالم از اين اصطلاح بهم مي خوره – هر بار مي شنومش دلم مي خواد داد بزنم- نمي دونم چند سال مي خوايم بين بد و بدتر انتخاب كنيم )
-راي نديم .اگه راي بديم يعني داريم اين حكومت رو با تمام بدي و خوبيش تاييد مي كنيم و حكومت از راي من و شما استفاده مي كنه براي تثبيت قدرت خودش . چون در عمل اون ها هر كاري دلشون بخواد انجام مي دن و هر كسي رو دلشون بخواد برنده مي كنن و سر من و شما رو گول مي مالن كه بععله با راي ملت شهيد پرور و حامي حكومت ، اين انتخابات برگزار شد و و در يه انتخابات آزاد مردم به اين جماعت راي دادن !!!
حالا بيا اثبات كن كه نه اينطور نبوده!!!!!!!
توي هر انتخاباتي هميشه اين دو بحث باز بوده و همه يا داشتن با موضع اول استدلال مي كردن ، يا با موضع دوم كه مي گرفتن بحث مي كردن.

ولي من تو دسته اولي ها هستم و مي گم كه بايد راي بديم

No comments: